Komunikat o błędzie

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls w menu_set_active_trail() (linia 2405 z /var/www/clients/client0/web23/web/includes/menu.inc).

Sprzęt na budowę domu

Pozyskiwanie klienta jest – zwłaszcza na początku prowadzenia działalności gospodarczej - sprawą dość uciążliwą. Jeśli jednak uda się już go pozyskać, zadbać trzeba by był na tyle zadowolony z usługi, by kolejnym razem również zechciał skorzystać z naszych usług, a dodatkowo, aby polecił nas znajomym.

Poza tak ważnymi elementami dbania o dobro marki oraz o klienta jak rzetelne i terminowe wykonanie zlecenia zadbać możemy również o budowanie wizerunku na inne marketingowe sposoby. Na przykład poprzez gadżety reklamowe. Działalność budowlano – remontowa to obszar bardzo mało eksploatowany przez nowoczesne metody budowania wizerunku i pozycji marki, co daje wszystkim firmom chcącym zainwestować w taki obszar znaczną przewagę. Wizytówka czy ulotka wręczona klientowi może się zgubić, jeśli jednak klient otrzyma od nas gadżet który po pierwsze będzie kojarzył się z budownictwem, a po drugie będzie na tyle użyteczny, że klient go nie wyrzucił, to nasz numer telefonu, klient zawsze będzie miał łatwy do odnalezienia. Takim gadżetem reklamowym z kategorii budowlanej są poziomnice kieszonkowe. Jest to korzystna forma gadżetu reklamowego z kilku powodów. Po pierwsze, bezsprzecznie kojarzy się z remontami i budowlanką. Po drugie, poziomnice są w każdym domu przydatne – nawet do tak prostych czynności jak poziomowanie stołu, czy zawieszanie obrazu, dając więc klientowi gadżet mamy duże prawdopodobieństwo że zostanie on zachowany. Po trzecie, powierzchnia poziomnicy – niezależnie od tego czy jest to poziomnica anodowana czy malowana, nadaje się na umieszczenie na niej grafiki z logo zakładu, czy danymi teleadresowymi. Po czwarte, jest to gadżet nieduży, stosunkowo tani, a najlepsze efekty uzyskamy wręczając gadżet klientowi na zakończenie współpracy, nie będą to więc koszty w takiej ilości aby obciążyć nasz budżet. Branża budowlano – remontowa, w aspekcie usługowym, jest niezmiernie zaniedbana jeśli chodzi o promocję i marketing. Firmy budowlane stosunkowo niechętnie się reklamują. I choć w tym momencie można uznać, że działania takie nie są potrzebne, bowiem popyt na te usługi przewyższa podaż, to jednak nie można założyć, że tak będzie stale, a co za tym idzie, dobrze jest przygotować sobie alternatywę działania, w sytuacji kiedy nagle zlecenia zmierzałyby ku końcowi.